♥♥♥my assets♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday, July 3, 2012

kehidupan

tajuk berat la konon
padahalnye tahap buhsan
biasala hidup mencari sesuap nasi, terpaksa meninggalkan dan ditinggalkan
makanye kalau jiwang karat gini adalah kerana ditinggalkan la :p

meninggalkan dan ditinggalkan ku tetap bersama intan payung cinta hati ku yang sorang tu
walaupun hidupnye dipenuhi kata kata sayang untuk daddyyyyyy manjang!
"mummy tak bolley!mummy tak bolley
daddy fea, bukan daddy mummy,daddy fea"
itu adalah dialog melekat fea

tapi bila daddy away
"where daddy?hmm work, aeroplane fly, nanti daddy buy fea princess barbie k"
aduhai anak, semakin bijak :)
and mummy takut, terasa sangat cepat waktu berlalu
anak mummy dah big girl, terharu kan hati
anak yang dulunye benih cinta dalam rahim
keluar dengan hanya tangisan lapar
sekarang?mulut comel tu petah berbicara
tangan comel tu lincah bertindak
kaki comel tu bebas berlarian
10, 20 tahun lagi? oo ya Allah
30 tahun lagi?sempat ke mummy nak tengok fea membesar
sempat ke mummy nak mendidik fea dalam dunia mencabar sekarang
sempat ke mummy nak rasa kasih sayang fea
InsyaAllah,percaturan Allah, mana taukan sayang

disaat ni fikiran melayang pada mama
Alhamdulillah, sampai saat ni aku masih merasa kasih sayang mama
sampai sekarang masih boleh mencium tangan mama
sampai sekarang masih dihujani nasihat terindah mama
sampai sekarang masih dididik menjadi insan solehah
sampai sekarang masih diingatkan jalan salah benar

Alhamdulillah ya Allah
macam tu la hidup kan
nanti sampai masa, kita pun tua
anak2 membesar mencari haluan hidup sendiri
tapi sebagai ibu, selamanye ibu
kata ustaz don "kalau kita tersalah dalam mendidik anak,
anak membesar dengan mengabaikan kita, sebab kt penah buat dia ms dia kck gitu
jangan putus asa
ibu bapa ingat, ada satu lagi usaha kita yang nescaya Allah dengar rintihan kita
DOA
berdoalah ibu,berdoalah bapa
aku pun semat dalam diri, apa pun anak buat
kawal la emosi
jangan keluarkan kata kata yang tak sepatutnye
kata kata kita ni doa
dan mana kita tau, dengan kuasa Allah, anak2 boleh ingat kata2 yang kita pernah cakap kat dia
aku pun tak perfect, tapi tak salah kan,berusaha untuk menjadi ibu sempurna untuk zuriat ku
semoga ditabahkan hati, dikuatkan semangat, dan dipermudahkan urusan oleh Allah
Ameen.

fea on her 3rd birthday

mama & babah